Четвер, 2024-04-25, 10:39 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

Костопільський ліцей №6

Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Інформація

Педагогічна рада на тему "ЗНО: досвід, проблеми та шляхи їх реалізації"
2018-01-11, 1:29 PM

       10 січня 2018 року у навчальному закладі відбулося засідання педагогічної ради на тему "ЗНО: досвід, проблеми та шляхи їх реалізації".

    Заступник директора з навчально-виховної роботи Магрело Марія Миколаївна у своїй доповіді «Моніторинг якості навчальних досягнень та результати педагогічної роботи як основа формування освітньої компетентності та результати участі випускників школи у ЗНО» зазначила, що у 2016-2017 навчальному році зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, проводилося із 12-ти навчальних предметів: української мови та літератури, історії України, математики, біології, хімії, фізики, географії, російської мови, англійської мови, французької мови, іспанської мови, німецької мови. Випускники школи-комплексу взяли участь у ЗНО із 8 предметів: української мови та літератури, історії України, математики, біології, хімії, фізики, географії, англійської мови. Результати за шкалою від 100 до 200 балів та від 1 до 12 розміщені на сайті УЦОЯО. Інформаційним освітнім ресурсом «Освіта.ua» складено рейтинг загальноосвітніх шкіл Рівненської області за підсумками ЗНО 2017 з використанням офіційного звіту за результатами ЗНО 2017 року оприлюдненого Українським центром оцінювання якості освіти.

    У Рівненській області 335 ЗНЗ І-ІІІ ступенів. Рейтинговий бал розрахований на підставі середнього значення балів зовнішнього незалежного оцінювання, отриманих учасниками тестування з усіх предметів ЗНО. Наш навчальний заклад має 78 місце серед шкіл області, а на п’ятому місці—у районі.

ЗНЗ

місце

Рейтинговий бал

1

Костопільський НВК «ЗОШ І ст.- гімназія ім.Т.Г.Шевченка»

14

132,8

2

Костопільська ЗОШ №3

27

123,8

3

Костопільська ЗОШ №4

54

113,9

4

Костопільська ЗОШ №5

61

112,9

5

Костопільська ЗОШК №6

78

108,9

6

Великолюбаська ЗОШ

81

107,8

7

Маломидська ЗОШ

83

107,7

8

Дюксинська ЗОШ

118

101,7

9

Малостидинська ЗОШ

134

99,1

10

Головинська ЗОШ

163

93

11

Берестовецька ЗОШ

167

92,2

12

Костопільська ЗОШ №2

173

91,4

13

Мирненська ЗОШ

177

90,8

14

Яполотьська ЗОШ

178

90,6

15

Постійненська ЗОШ

189

89,1

16

Злазненська ЗОШ

221

84,2

17

Золотолинська ЗОШ

222

84,1

18

Деражненська ЗОШ

227

83,9

19

Великомидська ЗОШ

237

82,3

20

Пісківська ЗОШ

239

82

21

Гутянська ЗОШ

268

76,2

22

Мащанська ЗОШ

296

68,1

23

Звіздівська ЗОШ

311

63,1

    Такий результат маємо через недостатню проведену роботу по вибору предметів з боку класних керівників та вчителів-предметників. Деякі випускники вибрали предмети, з яких у них початковий рівень навченості, а саме: математика, фізика, біологія, англійська мова, не знаючи про те, що початковий рівень знань не дає можливості вступити до навчальних закладів III-IV рівнів акредитації. Навіть один випускник, який вивчав із 1 по 11-ий клас французьку мову, здавав ЗНО із англійської мови.

    Порівнюючи результати річного оцінювання із результатами ЗНО слід зазначити, що кращі результати учні показали з української мови при здачі ЗНО. З математики та біології в основному вони підтвердили свої річні оцінки. Дещо гірші результати ЗНО у порівнянні з річними оцінками з географії. Найгірші результати у порівнянні з річним оцінюванням показали учні з історії України, а також знизили результати при здачі ЗНО у порівнянні з річним оцінюванням з хімії, фізики, англійської мови.

   Учителі української мови та літератури Ляшук Ольга Миколаївна та Тиндикевич Ірина Володимирівна у свої виступах «Формування в учнів умінь і навичок роботи з тестовими завданнями на уроках української мови та літератури» розповіли, що підготовку до ЗНО вони починають з опрацювання сертифікаційних робіт минулого року. Аналізуючи завдання, учні пояснюють не лише правильний варіант, але й неправильні, повторюють правила, які використані у завданні. На кожному уроці старшокласники працюють із тестовими завданнями, а також пропонується учням робота з тестами, які розміщені на сайтах УЦОЯО, ЛРЦОЯО.

   Учителі математики Тацій Тамара Сергіївна та Морикінь Вікторія Віталіївна у виступі «Формування в учнів умінь і навичок роботи з тестовими завданнями на уроках математики» зазначили, що із форматами тестових завдань вони знайомлять учнів з 5 класу (самостійні, контрольні роботи, експрес-оцінювання). Вони також на кожному уроці пропонують учням тестові завдання, використовуючи диференційований підхід.

    Учитель англійської мови Степанова Олена Євгеніївна у виступі «Управління самоосвітньою діяльністю учнів у контексті підготовки до ЗНО» зазначила, що рівень самостійної роботи учнів характеризується тим, що все більше число компонентів навчальної діяльності передається для самостійного здійснення учневі завдань: передавати школярам для самостійного виконання самооцінку, самоконтроль, потім—визначати способи і завдання навчальної роботи. У міру надбання таких навчальних прийомів учень стає все більш придатним до виконання тестових завдань самостійно.

    Практичний психолог закладу Долинська Олена Сергіївна, провівши анкетування учнів 11-их класів, проаналізувала психологічну готовність їх до ЗНО. За результатами проведених досліджень виявлено, що 50% випускників 11-А класу і 40% 11-Б класу мають схильність до обраної професії, у 10% випускників схильність не виражена. Більше 38% випускників не визначилися із закладами, куди збираються вступати. Близько 20% не розмовляє з батьками про те, що збираються робити після закінчення школи. Згідно із дослідженням випускникам заважає успішно скласти ЗНО: хвилювання—51% (11-А клас), 58% (11-Б клас); неуважність—56% (11-А клас), 63% (11-Б клас); недостатність часу—35 % (11-А клас), 36% (11-Б клас); низький рівень знань—48 % (11-А клас), 50% (11-Б клас). Лише 11% випускників мають стресостійкість нижче середнього рівня. Семеро випускників, що становить 17% не вважають себе життєвокомпетентними, 34 випускники (83%) вважають себе життєвокомпетентними.

    Класні керівники 11-их класів у доповіді «Роль класного керівника у профорієнтаційній роботі навчального закладу» зазначили, що за роки навчання в школі учні знайомилися з окремими професіями на годинах спілкування, уроках, у колі сім’ї, знайомих, друзів. Для розширення можливостей працевлаштування молоді випускники брали участь у заході, який проводить державна служба зайнятості «Ярмарок професій». Окрім цього, для того щоб поглибити знання учнів про професії, вони проводять екскурсії на підприємства, анкетування, різі тести, зустрічі з колишніми випускниками.


Проект рішення педради:

1.Заступникам директора з навчально-виховної роботи Магрело М.М., Корнійчук І.Л., Яцуті Т.О.:

1.1.Проаналізувати результативність виконання навчальних програм із навчальних предметів інваріантної та варіативної складових навчального плану, травень 2018 року

1.2.Продовжувати впровадження системи внутрішнього моніторингу рівня навчальних досягнень учнів з предметів, які виносяться на ЗНО, до 01.07.2018.

2. Учителям-предметникам у 2017-2018 навчальному році:

2.1.Ширше використовувати творчий потенціал учнів, підвищувати рівень пізнавальної активності, забезпечувати відповідний рівень концентрації уваги, вольової сфери, пам’яті, самоконтролю через вироблення, насамперед, загальнонавчальних умінь і навичок, постійно.

2.2.Систематично повторювати й узагальнювати вивчений матеріал, диференціювати завдання на всіх етапах уроку, планувати індивідуальну роботу з учнями.

2.3.З метою розвитку творчої активності школярів у своїй роботі використовувати ефективні інноваційні технології навчання, постійно.

2.4.Застосовувати у своїй роботі завдання, які сприяють розвитку й удосконаленню розумових операції та готують випускників до зовнішнього незалежного оцінювання, постійно.

3.Практичному психологу Долинській Олені Сергіївні та соціальному педагогу Цимбалюк Олені Михайлівні розробити комплексні заходи щодо посилення профорієнтації та інформаційно-роз’яснювальної роботи серед старшокласників, їхніх батьків.


3.Класним керівникам:

3.1.Проводити профорієнтаційну роботу серед учнів своїх класів, постійно.

3.2.Провести батьківські збори з теми «Підвищення якісних показників рівня навчальних досягнень–спільна мета та досягнення її через співпрацю вчителя, учня та сім’ї », лютий 2018 року.

4.Керівникам шкільних методичних структур у вересні 2018 року проаналізувати результати зовнішнього незалежного оцінювання, які проходитимуть випускники поточного навчального року.

 

 

 

Категорія: Інформація | Додав: kostznz6
Переглядів: 1227 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Погода
Погода
Ми на Youtube
Костопільський БТК
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
uCoz