П`ятниця, 2024-03-29, 2:07 PM
Вітаю Вас Гість | RSS

Костопільський ліцей №6

Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Реалізація концепції НУШ

"Нова українська школа як педагогіка партнерства..."
2020-01-12, 7:06 PM

     09.01.2020 в Костопільській ЗОШК І-ІІІ ступенів №6 відбулася педагогічна рада у формі дискусії «Нова українська школа як педагогіка партнерства. Реалізація принципів гуманізму та творчого підходу до розвитку особистості, перехід на якісно новий рівень побудови взаємовідносин між учасниками освітнього процесу: вчителем, здобувачем освіти (учнем), батьками».

     Заступник директора з навчально-виховної роботи Магрело Марія Миколаївна у своєму виступі зазначила, що в основі педагогіки партнерства є спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем та батьками. Вони об’єднані єдиними цілями та прагненням, є добровільними і зацікавленими спільниками, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат. А також оголосила результати проведеного анкетування серед педагогів щодо  реалізації принципів гуманізму та творчого підходу до розвитку особистості і побудови взаємовідносин між учасниками освітнього процесу у навчальному закладі.   

    Учителі початкових класів Озарчук Оксана Олегівна, Кононець Людмила Миколаївна, іноземної мови Парфенчук Тетяна Петрівна та Хохонь Алла Анатоліївна, вихователь групи продовженого дня Яковчук Оксана Олександрівна  із власного досвіду розповіли про впровадження інтегрованого, діяльнісного та компетентнісного підходів як успішної самореалізації здобувачів освіти, взаєморозуміння єдності інтересів і прагнень крізь призму особистісного розвитку дитини та умов впровадження Нової української школи, особливості навчання та засвоєння іншомовного матеріалу на уроках англійської та французької мов.

     Практичний психолог Долинська Олена Сергіївна та соціальний педагог Цимбалюк Олена Михайлівна презентували коло думок «Педагог як партнер у різних вікових групах». Учасники дискусії проранжували у порядку значимості для них риси особистості педагога як партнера дитини та порівняли власні результати із даними опитування учнів 5-11-их класів і батьків здобувачів освіти 1-2-их класів. За результатами отриманих даних було визначено три найважливіших аспектів, які потрібно розвивати для реалізації педагогіки партнерства у закладі. Варто зазначити, що на першу позицію, і  вчителі, і учні поставили вміння будувати довірливі відносини. Для учнів—важлива  мотивація та доброзичливість, а педагоги виокремили доброзичливість та відкритість до нового. 

     За результатами дискусії було прийняте рішення, що головним завданням педагогічного, учнівського колективів та сім’ї—стати однією міцною командою для виховання освічених, всебічно розвинених, відповідальних громадян і патріотів, здатних у подальшому до інновацій. Взаємодія батьків, педагогів, здобувачів освіти  та адміністрації закладу—незмінна для формулювання індивідуальних освітніх траєкторій та втілення їх в індивідуальних навчальних планах кожного учня.    

Категорія: Реалізація концепції НУШ | Додав: kostznz6
Переглядів: 367 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Погода
Погода
Ми на Youtube
Костопільський БТК
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
uCoz