Формування національної свідомості в підростаючого покоління є однією з найактуальніших програм сучасної освіти. Одним із головних завдань школи є розвиток творчого, нестандартного просторового мислення і застосування його у практичній діяльності. Чим раніше діти будуть залучені до цього процесу, тим легше вони в подальшому житті будуть стверджуватися як особистості, проявляти творчий індивідуальний потенціал.
У рамках Тижня української символіки в Костопільській ЗОШК І –ІІІ ступенів № 6 були проведені такі заходи:
09.11.2020 у 5 – А класі вчителем Мельник Світланою Миколаївною був проведений майстер – клас «Лялька – мотанка – диво українського народу». Народна іграшака – мотанка – одна з найбільш доступних видів художньої творчості для дітей, з допомогою якої діти знайомляться з українськими традиціями. Мотанка – це не просто іграшка, це душа українського народу і одна з улюблених виробів дітей та учнів. З великим інтересом та захопленням дівчатка взялися за роботу та на одному подиху виготовили чудові ляльки – обереги, які планували подарувати своїм рідним.
09.11.2020 р. у школі-комплексі відбулася акція «Я у вишиванці» до Дня української писемності та мови, до якої приєднався весь учнівсько-педагогічний колектив.
11. 11. 2020 у 7 – Б класі Мельник С.М. проводила майстер – клас із паперопластики з теми «Українська символіка в паперопластиці». Мистецтво створення поробок із паперу дає широкі можливості для розвитку творчих здібностей учнів, зокрема уміння уявляти, фантазувати, читати й самим виконувати схеми, шукати оптимальну форму та будову, пояснювати послідовність створення виробу, концентрувати увагу, дотримуватися чіткості й акуратності в роботі, знаходити кольорове вирішення. Тим більше, що під рукою завжди знайдеться аркуш паперу. Учні виготовили Прапор України, прикрашений квітами та колосками. Діти із задоволенням працювали та виготовили атрибутику для оформлення інтер’єру класної кімнати.
12.11.2020 з учнями 6 – Б класу вчитель образотворчого мистецтва Мельник Світлана Миколаївна провела майстер – клас із петриківського розпису «Казкові квіти Петриківки». Народний розпис є особливо цінним для виховання у дітей любові до рідного краю. Протягом багатьох століть у різних регіонах України формувалися школи декоративного розпису. Шестикласники із задоволенням взялися до розпису й у них вийшли дуже яскраві та колоритні роботи.
Також, упродовж тижня відбувся конкурс на краще виконання Гімну України учнями 5-11 класів. Кожен класний колектив записував відео. Переможців конкурсу визначили з допомогою голосування, в якому взяли участь 248 осіб. За підсумками найбільшу кількість голосів набрали 5-В та 11-Б класи – І місце, по 58, 7-А клас – ІІ місце, 31 голос, 8-А – ІІІ місце, 26 голосів. Дякуємо всім класним колективам за активну участь у конкурсі!
Державні символи України як складова народного мистецтва, культурного середовища українців є невичерпним джерелом, мудрістю для морального та духовного виховання дітей. Виховуючи повагу до них, ми виховуємо морально-свідомих громадян своєї держави.
|